HTML

Blog Up Comedy

A blogupcomedy kizárólag humorérzékkel megáldott embereknek ajánlott! Aki érzékeny vagy allergiás a celebekre, esetleg émelyegni kezd tőlük, az rossz helyen jár. Az oldal nyomokban vicceket és humoros írásokat is tartalmazhat!

Twitter Up Comedy

Reklám

Reakciók

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szeretjük egymást

2009.04.06. 17:08 oobunda

Húsvéti tv műsor: Hová tűnt Bud Spencer és Terence Hill?

Nézegettem a Húsvéti Tv műsort és csak 3 filmet ismételnek meg az ünnepek alatt a klasszikus páros filmjeiből! Ez már tényleg a válság legnagyobb jele. Ha már ezekre a csúcsprodukciókra sincs pénze a csatornáknak akkor nagy a baj! De félre ne értsen senki, ezek nem rossz filmek. Hétszer-nyolcszor meg lehet nézni őket, de én már 25 éves vagyok és évente 3-4-et biztos láttam. Sőt egyszer egy jól sikerült Szilveszter után éppen otthon rehabilitáltam a szervezetem, amikor véletlenül nem adták le a Bunyó Karácsonyig című filmet, hirtelen annyira megijedtem, hogy gyorsan meg kellett néznem a naptárat, hogy tényleg január 1-je van-e.

Mert Magyarországon minden ünnepnek három elengedhetetlen kelléke van: Bud Spencer és Terence Hill film, Tüntetések, és Vasutassztrájk! Amikor tudatosult bennem, hogy nem esett ki az év első pár napja, akkor azon kezdtem gondolkodni, hogy mi történhetett, hogy nincs műsoron a szokásos film. Egészen másnap estig agyaltam rajta, amikor is az MTV pótolta mulasztását.

Akkor ért még egy hatalmas sokk a két színésszel kapcsolatban, amikor először láttam olyan filmet, amelyikben csak az egyikőjük szerepelt. Akkora trauma ért, mint amikor Bobby egy időre meghalt a Dallasban. Ha manapság ilyen filmet látok – amiben csak az Ördög jobb, vagy bal keze szerepel – akkor már tudom, hogy dupla élvezet lesz, mert azt nem lehet megcsinálni, hogy a magyar nézők többször lássák Bud Spencert, mint Terence Hillt. Ha volt Don Matteo atya, akkor biztos lesz vagy Rizzo felügyelő alias Piedone, vagy Jack "Extralarge" Costello!

Szerintem azért együtt jobbak: Az izomember, jellegzetes kétoldali füles pofonjaival és a kicsi de ügyes (tudom ezt másra szokták mondani), aki jól használja verekedés közben, a mindig kéznél levő lábast, üres üveget és biliárddákót. Az igaz, hogy sok ugyanolyan filmet készítettek, amiben az elején nem szeretik egymást, de együtt kell ütni, verni ugyanazokat a mellékszereplőket, de a film készítői legalább vették a fáradságot, hogy új címeket adtak mindegyiknek. Csak az Ördög jobb és bal keze és a Különben dühbe jövünk volt folytatásos. Manapság pedig elintézik annyival, hogy kicserélik a cím végén a számot és kész. Így most Húsvétkor nincs Kincs, ami nincs 18, de van helyette Fűrész 6 és Amerikai Pite 7.

 

Szólj hozzá!

Címkék: tv húsvét bud spencer terence hill


A bejegyzés trackback címe:

https://blogupcomedy.blog.hu/api/trackback/id/tr401049971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása