HTML

Blog Up Comedy

A blogupcomedy kizárólag humorérzékkel megáldott embereknek ajánlott! Aki érzékeny vagy allergiás a celebekre, esetleg émelyegni kezd tőlük, az rossz helyen jár. Az oldal nyomokban vicceket és humoros írásokat is tartalmazhat!

Twitter Up Comedy

Reklám

Reakciók

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szeretjük egymást

2009.11.29. 23:08 oobunda

A Godot Dumaszínházban jártam 2. rész

2009. november 16-án felléptem a Fiatal Félőrültek Fesztiválján a Godot Dumaszínházban. 10 percem volt arra, hogy „rögtönözzek” valamit. Kiváló memóriámnak köszönhetően szó szerint le tudtam írni a szövegem, amit ott és akkor találtam ki. Tisztára MC DC-nek éreztem magam! Így a stand up, blog up változatát most mindenki elolvashatja.


...Magamról még annyit, hogy a már említett Nyíregyháza - Debrecen - Miskolc vonal jó hatással volt az életemre maximum csak futballidentitásom zavarodott össze egy kicsit. Úgy szoktam mondani, hogy én vagyok a futball drukkerek Szabad Demokratája... Már vettem is magamnak egy szivárványszínű mezt, ami nem a szexuális hovatartozásomat szimbolizálja, inkább az élni akarás miatt nem mentem Nyíregyháza meccsre LOKI mezben.

Végzettségemet tekintve politológus vagyok, jó kilátásokkal a munkaerőpiacon… Azt ismerjük, hogy ki az abszolút munkakerülő…? Aki a fekete piacon bölcsész diplomát vesz. Ettől már csak egy hülyébb van, aki még 6-8 évet rászán az életéből, hogy megszerezze… Na, én ezek közé tartozom. Ebből is látszik, hogy a politológus egy igen furcsa állatfaj. A fanatizmus határtalan.
Beszédkészség órán például nem ám sárgabögre görbebögre nyelvtörőkkel gyakoroltunk, hanem olyanokkal, hogy Ronald Reagan Donald Rágót Rágott Régen, vagy egy időben nagyon menő volt, hogy Útelágazkodás hárman meg is buktak akkoriban. De a kedvencem az volt, hogy Gyurcsány Furcsán csámcsog Csurkán, hogy Orbán vagy Kuncze konc-e a hátán. (Hallom, hogy egyesek szerint, én biztos hiányoztam ezekről az órákról.) Hát be kell vallanom, volt úgy, hogy a folyadékháztartásunkat kellett rendbe tenni és a kúra már a reggeli gyógy sörrel elkezdődött. És ugye azt sem szabad elfelejteni, hogy Szabolcs megyéből származom, úgyhogy senki ne lepődjön meg, hogyha néha kicsúszik a számon mondjuk a töltött káposzta helyett az, hogy Tőtött káposzta.
Amúgy most épp egy Castingról jövök, ahol Távgyógyítót keresett az egyik tv csatorna, de nem feleltem meg, mert ők nem (a)óralátót kerestek, hanem aura látót. Én mondtam ott, hogy ez hátrányos megkülönböztetés és ennek jogi következményei lesznek, de hamar meggyőztek azzal, hogy Kedves Lévai Úr és mit fog mondani a bíróságon, hogy Bíráó Úr ez Diszkrimináci(á)ó! De voltam már Castingon a Kenó sorsoláson is. Ott csak a számokat kellett felsorolni 1-35-ig… én már a ketteőőnél elbuktam. Mondjuk az egyik ismerősöm, ha koncentrált, akkor egész szépen beszélt… ő a nyáócasig bírta. Na de nem éltem a per jogával, meg én nem vagyok az a feljelentős típus. De ha már a feljelentésnél tartunk pont azon gondolkodtam idefelé jövet, hogy mit szabad nekem itt mondanom és mit nem?

Lehet-e például színesíteni a dolgokon vagy netán valótlant állítani vagy jönnek egyből a feljelentések. Füllenthetem-e például azt, hogy Kiszel Tünde egy okos értelmes asszony vagy rögtön hozzám vág egy Donatellácskás naptárat, hogy ez rágalom, kikérem magamnak és beperel 200 ezerre. Ha már itt tartunk megnézném Tünci adóbevallásában a tételeket: Tiszteletdíj, naptár, kártérítés, ja és gyerektartás, bár az még nem teljesen világos, hogy ki az apa. (Addig örüljünk, amíg nem minket gyanúsít) Balladai homály fedi a történetet. Szerintem, ha Petőfi élne, még őt is megihletné ez a dolog és ilyen szép versek születnének:

Egész úton hazafelé egy gondolat bánt engemet,
A Kiszel Tünde gyerekéhez ki szolgáltatott ihletet.
Gondoltam én földi lényre és istenségre egyaránt,
Ciccolina esetére kit elkapott egy Lószerszám.

Földiekkel játszó égi ez a tünemény!
Szűz Mária példájára nem gondolok én.
Egy bulizós éjszaka érettségi kettes,
Máig homály fedi, ki volt ott a tettes.

Kiszel Tünde nálam az Ufó jelenséggel egyenértékű, mindenki hallott már róla, de csak a hülyéknek lehet eladni a storyt. Azt megfigyeltük már, hogy az Ufók mindig csak fogatlan beszédhibás embereket rabolnak el! Csak azt nem értem, hogy Mary Zsuzsit akkor még miért nem rabolta el egyetlen Ufó sem. Bár igaz ő jól álcázza. Remélem engem nem fog homály fedni és még hallani fogtok rólam. Sziasztok!
 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: politika foci kiszel tünde celebek mary zsuzsi godot dumaszínház fiatal félőrültek fesztiválja


A bejegyzés trackback címe:

https://blogupcomedy.blog.hu/api/trackback/id/tr261562072

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: internet marketing strategies examples 2018.01.10. 07:54:05

Totális csődben a francia állam - sorok között

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása