HTML

Blog Up Comedy

A blogupcomedy kizárólag humorérzékkel megáldott embereknek ajánlott! Aki érzékeny vagy allergiás a celebekre, esetleg émelyegni kezd tőlük, az rossz helyen jár. Az oldal nyomokban vicceket és humoros írásokat is tartalmazhat!

Twitter Up Comedy

Reklám

Reakciók

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Szeretjük egymást

2009.11.28. 21:48 oobunda

A Godot Dumaszínházban jártam 1. rész

2009. november 16-án felléptem a Fiatal Félőrültek Fesztiválján a Godot Dumaszínházban. 10 percem volt arra, hogy „rögtönözzek” valamit. Kiváló memóriámnak köszönhetően szó szerint le tudtam írni a szövegem, amit ott és akkor találtam ki. Tisztára MC DC-nek éreztem magam! Így a stand up, blog up változatát most mindenki elolvashatja.


Jó estét kívánok! Kezüket csókolom! Üdvözlöm Önöket! Sziasztok! És bár a turista szezon már véget ért és nem látok surda sapkás japán turistákat vakukat kattogtatni a nézőtéren azért a biztonság kedvéért Konnicsi va! Hiszen minden esély meg van rá, hogy ülnek itt közöttünk és már a retinájukba van beépítve a fényképezőgép a GPS mellé, ami meg tuti alap szériatartozék minden japán turistánál, mert még japánt eltévedni nem láttam Pesten. Amennyiben valaki mégis látott japánnak látszó túristát az biztos, hogy kínai volt, mert ők szoktak eltévedni annyira, hogy már haza sem találnak.)

A helyes köszönést eltalálni nem könnyű dolog. Ha Amerikában lennénk ezt is megoldhatnánk egyszerűen…, mint a káromkodást. Hy Everybody! Bár ők ezt nem érzik át, de ennek a köszönésnek is megvannak a maga veszélyei. Egyszer én is kipróbáltam még az egyetemen, amikor rám tört az amerikai feeling, megvalósult egy Amerikai Álom, megjött egy összegben a Diákhitel. Ha lány lennék, akkor az Amerikai Álom megvalósulásához sokszor elég lett volna annyi is, hogy MEGJÖTT. Na de nekem a forint alapú hitelem érkezett meg a számlámra és akkor ott elhittem, hogy Tiszta Amerika van. Lehetett Betmenkedni a kocsmában, a szeretet áradt a szívemből, a sörszag meg a számból, és mindenkinek, aki szembe jött velem, odalöktem egy laza HÁJT. Mindaddig nem is volt ezzel gond, amíg nem Kovács Batár Mónika jött velem szembe. Ő volt az egyetem Tóth Verája, akinek nem a hangja volt bombasztikus, hanem a koleszterin szintje. Nála is vállaltam egy HÁJ Mónikát. Hát ő is vállalt egy lazának nem nevezhető pofont. De ezzel szerencsére el is volt intézve a dolog, Mónika meg ment is a Büfébe és gyorsan túlette magát a dolgon. Ha már így mindenkinek köszöntem, akkor be is mutatkoznék.


Lévai Balázs vagyok Vásárosnaményból jöttem. Ez egy kis város SZSZB megyében. Csak a rend kedvéért, hogy mindenki el tudja helyezni a térképen, Vásárosnamény félúton van Mátészalka és Baktalórántháza között. (Látom sokat segítettem.) De a Fradi ultráknak legalább a Baktalórántháza ismerős lehet, mert az NB2-ben az elmúlt években többször is jártak ott falubejáráson, bár egyesek csak falurombolásnak nevezték ezeket a rangadókat. Vásárosnaményból, Nyíregyházán, Debrecenen és Miskolcon keresztül vezetett az utam Budapestre. Egyik ismerősöm szerint én csak ló lépésben közlekedek az országon belül, és egy lépésre minimum 3 évet kell várni. Úgyhogy már nézegettem is a térképet és kiszámoltam, hogy röpke 10-12 lépés múlva már Münchenben is leszek. (Száguldok, mint a 4-es Metró építése.) Mivel előrelátó és megfontolt ember vagyok, majd nyugdíj előtt veszek is egy relaxa német CD-t, hogy ne legyenek nyelvi nehézségeim. Mert jelenleg csak a bemutatkozás megy németül, azt is akkor tanultam meg, amikor a Pannon tudakozót hívtam és valószínűleg a Szabolcsi tájszólásom miatt, a német nyelvű operátort kapcsolták nekem, aki jobban szuszogott, mint Verebes István és csak annyit tudott mondani, hogy Ich bin Michell du bist sex hören! Hát nem álltam le neki ecsetelni, hogy nincs térerő, a kis mini készülékemben, ami már annyira One Touch, hogy egy érintés is elég neki elmegy,… mármint a térerő megy el és lemerül az aksija. De valami megmagyarázhatatlan elemi ösztönből fakadóan a hölgyemény minden egyes szusszanása után kifakadt belőlem az, hogy Weiter weiter, ami nem tudom, hogy mit jelent, de biztos valami káromkodás lehet, mert a végén már elég rendesen sikított meg óbégatott.


A sakkhoz visszatérve, egyszer még a középiskolában történt, hogy egy dolgozatírás alkalmával hamar összehoztuk a dolgozatot és, hogy elüssük az időt, játszani kezdtünk a pad alatt. Még mielőtt bárki rosszra gondolna…elővettünk egy sakkot, hogy lenyomjunk egy-két rapid partit. A sasszemű tanárnő kiszúrta a MAT(T)ATÁST. Jött is a tanári előítéletesség
- Balázs hozd ki gyorsan a puskát. Erre én jó diákként válaszoltam, hogy
- Az, sajnos nincs nálam.
- Akkor mi van a kezedben?
- Tanárnő kérem, egy paraszt.
- Akkor egyúttal az ellenőrződet is hozhatod, és ne szemtelenkedj!
- De tanárnő tényleg egy paraszt! És azzal a lendülettel megmutattam, neki a kis figurát! Láttam rajta, hogy úgy néz a bábura, mint aki még sosem látott olyat. Kivittem neki. Elkezdte nézegetni. Közben mi egy radírral helyettesítettük az elvérzett figurát, és folytattuk a partit. De nem sokáig, mert megint szólított, én meg már kerestem is a következő pótbábut. Csodálkozott rajta, hogy honnan került elő még egy „paraszt”. Gyorsan meg is nézte, hogy megvan-e még az elkobzott darab. Megnyugodott, mert ott volt az asztalán, de meg is lepődött a második „paraszt” láttán. Ekkor már gyanakodtam, de nem hittem el, hogy a tanárnő még nem látott sakkot.

Akkor bizonyosodott be, hogy homály tanárnő tényleg nincs képben, amikor a negyedik paraszt után megkérdezte, hogy:
- Gyűjtöd ezeket a bábukat?
- Én mondtam neki, hogy ezt így együtt, készletben lehet venni, és Sakk a neve.
Utána, mondanom sem kell, vinnem kellett az ellenőrzőmet. Természetesen ló lépésben közelítettem meg a tanári asztalt, de nem vette a poént… Szerintem olyan trauma érhette akkor a tanárnőt, mint engem 7 évesen, amikor rájöttem, hogy a pap bácsi nem sózott retket oszt a templomban, hanem ostyát.

 

2 komment

Címkék: foci egyetem sakk godot dumaszínház fiatal félőrültek fesztiválja


A bejegyzés trackback címe:

https://blogupcomedy.blog.hu/api/trackback/id/tr981559628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dögös Robi 2009.11.28. 23:01:02

Ez igen jó ám Bundi bácsi!
Jót nevettem rajta, bár a fradis résztéma azért szálka a szememben! :)
Üdv,
Csabesz.

e. 2009.12.25. 11:21:32

úúú jófijú, jaú ez a blog:)
ha nem vigyázok magamra, még belekeveredek valami negédes nosztalgiába (alliteráció!)
egyébként homály tanárnő azóta vadabb vizeken evez...:)
süti beállítások módosítása